04 August 2008

Terkenang pulak...hUhU...


tengah2 sibuk dalam mnjalani hidup seharian sbg Eksekutif Perkhidmatan Pelanggan kt Gribbles Pathology sekarang ni, aku jarang2 ada masa utk diri aku sndiri...asyik cbuk pikir pasal company je.. hUhU..x tau la kenapa... aku trlalu cbuk nk jg reputasi company kot,@ aku tgh cuba bina reputasi aku sndiri,so aku akn setanding dgn org2 yg berkedudukan n terkenal dalam company tu....tiba-tiba terkenang plak my bro n sis dari batch 10 diploma in medical lab technology uitm...ntah ape la dorang tgh buat sekarang...since sume dh cbuk ngan keje masing2, jurang antara kitorg sume cm makin luas... x dpt nk peruntukkan masa utk cntc satu sama lain.. cme kdg2 je bukak frenster... kepada kawan2 aku kt luar sana tu, i miss u guys so much!! harap2, one day nnt, kita dpt buat reunion balik utk jmpa n kongsi segalanya psl khidupan masing2... I'll be looking forward for that day... InsyaALLAH,ada rezeki,dpt gak kita jmpe lagi...hUhU...

No comments: