07 August 2008

Bulan Ogos penuh kenangan...

Hmm, bulan ni antara bulan yg tlebih sdkit bbeza jika d bandingkan dgn bulan2 yg lain... byk sejarah hidup aku terlakar dlm lingkungan bulan ni... wktu aku mule2 kenal seseorang,jatuh hati dgn seseorang, berselisih faham dengan seseorang, dan byk lagi... Maybe aku broken-hearted pn dlm lingkungan bulan ni jgk... hUhU... entahlah...aku x bgitu bnasib baik dlm hal perasaan ni... walopun aku tlalu amat sygkn 'seseorang' tu, namun mungkin dh d takdirkan dia bukan milik aku... aku mengundur diri.. x guna utk aku mmaksa 'dia' mnerima prasaan aku,sdgkn dia sndiri x pernah ada apa2 prasaan thadap aku... mencintai adalah utk mmstikan org yg kita syg sentiasa bhagia,walaupun kita sndiri d lukai dgn teramat teruk... aku merelakan dia pergi dlm mncari kasih sayang yg dia harapkan... biarpun aku amat mnyayangi dia... mgkin hati aku dh ttutup utk org lain skrg ni... aku sntiasa bdoa mgharapkan ALLAH akan mnemukan aku dgn seorang muslimah solehah yg dpt aku bimbing ke arah jalan yg di redhaiNYA... moga2 d berkatiNYA...Amin...

No comments: